გაყინული გული ……………… მარი სახოკია

იყო ერთი ძალიანმდიდარი ოჯახი სადაც ცხოვრობდა მარიედი მარია მამა ჯორჯი  და შვილი ანამარია ეს  ყველაზე კარგი და მოსიყვარულეოჯახი იყო ანამარია დედაზე აბოდებდა ყველაზე მეტად უყვარდა მისიგულისთვის თავსაც კი გასწირავდა უიმისოდ დღესაც ვერ ძლებდა სიგიჟემდე უყვარდა არაამქვეყნიური სიყვარულით უყვარდა შვილს დედა . ანამარია 15 წლის გახდამაშინ დავიბადე მე  მშობიარობას დედა შეეწირა მამამ დედის სახელი მარიედი დამარქვა .  აი მაშინ დაიწყო ჩემი დაუსრულებელი ტანჯვა მამამ სხვა ცოლი მოიყვანა სახელად ნინა ნინას მე არ ვუყვარდი ყოველთვის  ვეზიზღებოდი მაგრამ მამა ჩემზე გიჟდებოდა ყველაზე მეტად ვუყვარდი ამას ანამარია და ნინა ვერაფრით ეგუებოდა რომ მათზე წიიინ ყოველთვის მე მაყენებდა ანამარიას ჩემი შურდა რადგან მამა სულმემაქცევდა ყურადღებას და ყველაფერს მისრულებდა  მამამ მაჩუქა დათუნა რომელიცძალიან მიყვარდა უიმისოთ ვერ ვძლებდი ანამარია მაინც ძალიან მეცოდებოდა  მეგონა ანამარია დაჩაგრული იყო  და ერთხელ ჩემთან თამაში შევთავაზე  და მაშინ ძალიან მწარედ გამარტყა და მითხრა  შენ ნაშვილები  ხარ  მათხოვარი იყავი და  მამამ  წამოგიყვანაო მე გული მეტკინდა და მწარედ ავტირდი გავიქეცი  ოთახში და ჩავიკეტე  მამა შემოვიდა მკითხა რა გჭირსომე არაფერი ვუთხარი რადგან ანა შემეცოდა მეგონა რომ ანას დასჯიდა და შემეცოდა   . ნინას  მხოლოდ ჯორჯის ფული აინტერესებდა  და ანამარიამ და ნინამ ერთად მოქმედება გადაწყვიტეს  ისე მოაწყვეს რომ მამა ვითომ უბედური შემთხვევით გარდაცვლილიყო  როდესაც მამა გრძზელ კიბეზე ჩადიოდა ნინამ ხელი კრა და კიბეებზე დააგორა მისი ბოლო სიტყვა იყო მარიედ მე სენ მიყვარხარ და იმ დღიდან ჩემი ცხოვრება კოშმარად იქცა მე აღარავინ მყავდა  რამდენი ვეცადე ანას გული გამელღო და სიყვარული მესწავლებინა მინდოდა რომ ბედნიერი ყოფილიყო და მეც ვყვარებოდი  მაგრამ პირიქით დღითიდღე მიძულებდა  ვერ ვხვდებოდი რატომ  სულ ქუჩაში მაგდებდნენ და მამათხოვრებდნენ ნინა დაა ანამარია არადა ფული თავზესაყრელად ჰქონდათ უბრალოდ ჩემი ცხოვრება ხომუნდა გაემწარებინათ . მაგრამ მე ანა სიგიჟემდე მიყვარდა   ყოველ ღამე როდესაც დარწმუნებლი ვიყავი რომ ეძინა მივიდოდი და ვაკოცებდი მაშინ მაინც არმიყვიროდა  არმასვენებდა კითხვა რატომ ვძულდი ასე ანას  .

10 წელი გავიდა  ყოველთვის მახსენებდა რომ ნაშვილები ვიავი  ეს ფაქტი ძლიერ მტკენდა გულს დავიჯერე   როგორც 15 წელი შემისრულდა დანჯვის 15 წელი ავდექი და წავედი მაგრამ სად არვიცი არსად წასასვლელი არ მქონდა აასე ქუჩაში დავეხეტებოდი  გიჟივით არვიცოდი რავაკეთებდი  სულშევიშალე    კლდესთან ვიდექი  და მისმერე აღარაფერი მახსოვს ამნეზია დამემართა ცჰემი წარტული აღარ მახსოვდა და დავიწყე ფიქრი მოომავლის აწყობისთვის და ასევე წარსულის გასახსენებლად  ერთმა ქალბატონმა და ერთმა გოოგომ  მის სახლსი მოსამსახურედ დამაწყებია მუშაობა იქ საშინლად მექცეოდნენ მაგრამ ამის ატანა მიწევდა რადგან ფული ძალიან მჭირდებოდა იქ ვცხოვრობდი მოსამსახურეთა ოთახში ის სახლი რატომღაც რაღაცას მახსენებდა ოველ ღამე ერთიდა იგივე სიზმარს ვხედავდი იმ სახლი  კიბეზე ვიღაც  დგას უკნიდან  მოდიან ხელს კრავენ და კიბიდან აგორებენ  ისკაცი კი სიკვდილის დროს ბოლოსიტყვებს ამბობს მარიედ  მე შენ მიყვარხარ ეს   სიზმრები არმასვენებდა . იმსახლში  იყო ოთახი რომელშიც არავინ შედიოდა ის ოთახი დაკეტილი იყო ცნობისმოყვარეობამ მსძლია და როდესაც სახლში მარტო დავრჩი  იმ ოთახში შევედი  პატარა ბავშვის ოთახი იყო უამრავი სათამაშო ეყარა და დავინაე დათუნია რომელიც ხელში ავიღე და უეცრად ხმა ჩაირთო  აშკარად დათუნიადან ისმოდა  ხმა მამა ეს მევარ ჯორჯი ალბათ როდესაც  ამ ჩანაწერს მოუსმენ მე ცოცხალი აღარ ვიქნები მე ვიცუი მათი გეგმის შესახებ ვიცი რომ ჩემს მოკვლას შეეცდებია მაგრამ თუმაინც შეძლეს ეს ჩანაწერი პოლიციას მიუტანე ორივეს დაიჭერენ და სახლიც შენ დაგრჩება აი მაშინ ამომიტივტივდა ყველაფერი და მიცანი სახლი მივხვდი რომ ის ქალი ნინა იყო და ის გოგო ჩემი და მე კი ძალიან შეცვლილი ვიყავი ვერავინ მიცნობდა როდესაც ნინა და ანამარია სახლში დაბრუდნენ ანასთან მივედი სახესჰი მწარედ გავარტყი და ვუთხარი როგორ მოკალი მოაკვლევინე მამა შენ  ყველაზე უგულო და ამაზრზენი ადამიანიხარ მეზიზღები ყველაზე მეტად ეხლავე წავიირებ ამ ჩანაწერს პოლიციაში და ორივეს სამუდამომ პატიმრობას მიგისჯიან მეც იმ კიბესთან ვიდექი სადაც მამაჩემი და მეც იგივე ბედი მელოდა ნინამ ხელიმკრა მამგრამ უეცრად ანამარიამ ხელი ჩამავლო და გადამარჩინა მე გავოცდი და ვკითხე რატომ გადამარჩინე მეხომ შემიძლია ციხეშიამოგაყოფინო თავი მან კი მიპასუხა მთელი ცოვრება ჯოჯოხეთში გაგატარებინე    მამაის სიკვდილსჰი ცჰემი ხელი ურევია და ციხე აღარ მეკუთვნის ? ჩამაწერი გამომართვა და გაიქცა პოლიციას ჩანაწერია ანახა და თავის გააღო ციხისკენ მიმავალი კარი ეს რომნინამ გაიგო გაიქცა მაგრამ სჰორს ვერც წავიდა პოლიციამ ის საზგვარზე დაიჭირა ის შეიარაღებული იყო ამიტომ პოლიციიელებს მისი მოკვა დასჟირდათ მე ციეში მივედი მოვეხუტე ანამარიას და ვუთხარი გეფიცები არვაპირებდი ამ ჩანაწერის ჩვენებას მან ხელი პირზე მომადო და მითხრა ვიცი ვიცი მე ასას ვხვდებოდი და მიტომ ჩავბარდი მეთვითონ  მე ავდექი პოლიციასტამ ნინდოდა მივცულიყავი როდესაც შევბრუნდი გავიგე ანამარიას ხმა მაპადიე დაო დიდი ბოდიში  იცი როდესაც გავიგე რომ სჰენიდაბადების გამო დედა გარდაიცვალა უბევ ვიგრძეინი ყინვა თითქოს ჩემი გული გაიყინა და  შემძულდი არადა ასე არიყო მე სენ მიყვარდი ყოველამე როდესაც მკოცნიდი მე მეღვიძა და მაშინ ვიძინებდი ტკბილად მინდოდა რომ სიყვარული გამომეჩინა მაგრამ არვიცი რადამემართა ვიცი რომ ამის გგამართლება არშეიძლება მაგრამ მე თავის არ ვიმაღტლებ როდესაც ხედავდი რომ დედასთან ერთად ამმაც წამართვი უცებ ვიქეცი საშინელ ადამიანათ მერე ნინამაც გადამიბირა ისეთ რაღაცეებ მიყვებოდა მიმტკიცებდა რომ მამას მოკვლა გამოსავალი იყო მაშინე მე თიქოს ვერვაზროვნებდი მაპატიე მხოლოდ ეს მინდა შენგან გავიგო მერე კი შენი ცხოვრებიდან გავქრები მე გაშეშებული ვვიყავი შევბრუნდი და ვუთხარი მიყვარხარ ძლიერ და გპატიობ ყველაფერს მაშინ მოვეხვიე და  ანამარიას ცრემლი წამოუვიდა და თქვა  სითბოვიგღძენი მეტა მამას სიკვდილამდე ჩაგხუტებოდი რომ გული გამდნობოდა მე პოლიციას მუხლებში ჩავუვარდი და ვთხოვე რომ გამოეშვათ მან მითხრა ეს შეუძლებელია ის სამუდამოდ პატიმარი იქნება რა არ ვიღონე მაგრამ რისთვის იმდენი ვქენი რომ არც კი მიშვებდნენ მის სანახავად  დროგავიდა შევხვდი ოცნების მამაკაცს დავქორწინდით შვილები გვეყოლა ყველაზე ბედნიერი ვიყავი და მოვიდა ჩემთან ჩემი შვილი მითხრა დედა იქ ვიღაც ქალია ის შენ გელისო მე მივეიდ და დავიანხე ანამარია 30 წელიიყო გასული მანმითხრა რომ  პოლიციელებს ის ცჰანაწელი ბოლომდე მოუსმენიატ იქ იყო ნათქვამი რომ მე არვიყავი დამნაშავე  მე ვისწავლე ამ ცხოვრებიდან ყველაფერი მინდა რომ კიდევ მაპატიო და მიმიღო თუ არა არ მეწყინება ღირსიც მარ მე მოვეხვიე   დანაავიღე ხელი გავიჭერი მასაც გავუჭერი ხელები შავაერთეთ და დავდეთ ფიცი სიკვდილამდე  ერთად.

3 thoughts on “გაყინული გული ……………… მარი სახოკია

  1. გამოხმაურება: ცოტა რამ ჩემს შესახებ :)) | მარის ბლოგი

დატოვე კომენტარი